Vyberte stránku

Coffee!Up – kávové zrno se silou pohnout celým vesmírem

Na startu

Kolega, který se věnuje celý život environmentálním tématům, nás propojil s úžasnou paní Janou a Lenkou, které, spolu s týmem, už nějaký ten rok pracovaly na projektu Coffee!Up* – „futuristické“ ukázce odpovědné práce s dary země…

Coffee!Up – projekt kaskádové recyklace kávové sedliny vyhrál např. Climate KIC Accelerator 2021 a je zařazen mezi Best practices EU v cirkulární ekonomice. … Takže si bezesporu zaslouží reprezentativní značku, silný brand. Proto děkujeme za důvěru od začátku mít možnost se podílet na komunikaci tohoto projektu, který má před sebou krásnou a důležitou cestu…

*název a značka vznikly až následně

V cíli (i když ne tak doslovně… tohle je je začátek…)

Cílem nového vizuálu loga bylo podtrhnout podstatu samotného projektu, v návaznosti na samotný název. Cílem bylo vytvořit jasnou a svěží značku. Z vizuálu je zřejmé, že se opírá o hlavní dva symboly:

  • Kávové zrno, jako hlavní symbol a středobod tohoto projektu. Kávové zrno jako cenný zdroj mnoha možností uplatnění. Dar přírody.
  • Směr nahoru: Směrování značky, které je také součástí samotného názvu, je textově vyobrazeno symbolem šipky v samotném slově „UP“.

Barevná kombinace je odvozena od několika odstínů hnědé (káva), zelené (kávový list, naděje, dary přírody) a bílé (čistota, výzkum, high tech).

Kromě samotného loga projektu jsme vytvořili také web, vizitky a další tiskové materiály. Pro prezentaci jsme vytvořili tematickou šablonu pro PowerPoint, vč.  naplnění a seskládání do finálních verzí (dle cílové skupiny).

Recenzi připravujeme..

— Jana Kovaříková (jednatelka/CEO) – www.coffeeUP.space