web | design | marketing

Přenášíme atmosféru značky do jejího brandu

Pomáháme tvořit autentické značky. Jejich energii a hodnoty propisujeme do designu, který má schopnost přenést tyto emoce a charakter značky k zákazníkovi.

Věříme, že důvěru značky prohlubuje zejména její autenticita. Naším cílem je vytáhnout to nejlepší, co klient nabízí a přetvořit to ve výstavní vizitku. Rozhodně nejsme zastánci vytváření „vzdušných zámků“, které dřív nebo později „splasknou“. Věříme v sílu zdravých základů značky, bez zbrklých zkratek.

„To, co má trvat dlouho, vzniká pomalu.“ Arthur Shopenhauer

Zároveň je vždy možné jednotlivé kroky vznikajícího nového brandu rozfázovat. Což je výhodné jak časově, tak finančně, a dokonce se to osvědčilo i ve vztahu k určité revizi či sebereflexi nad značkou jako takovou. Mnohdy při tvorbě procházíme s klienty procesem rekapitulace, uvědomění a nezřídka i přenastavení hodnot značky.

marketing

V rámci tvorby značky provádíme i analýzu příležitostí, které doposud mohly být přehlíženy. Mnohdy klient nevyužívá na maximum všechny nástroje, které už má k dispozici, aniž by investoval do nových.

design

Vizuální stránka značky je velkým pomocníkem při fixaci značky v mysli zákazníků a také prvním rozlišovacím prostředkem, prostřednictvím kterého se na značku „naciťujeme“.

web

Web umožňuje zákazníkům předávat informace 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pracuje tak i ve dnech, kdy zaslouženě odpočíváte. Rozhodně si tedy zaslouží největší péči.

Pilíře, na kterých stavíme

Empatie

Pochopení celého Vašeho příběhu je základním kamenem pro vybudování silné značky.

Emoce

Otisk emocí do brandu je srdcem značky a hlavním přenašečem intuitivních rozhodnutí.

Energie

Značka bez energie je jako víkend bez neděle. Bez ní není kompletní.

společně tvoříme příběh

Na tomto místě se s Vámi nesmírně rádi postupně podělíme o některé z Vašich cest. Naše práce nás dost často pohlcuje natolik, že jsme doposud nezaznamenali zdaleka všechny příběhy (a jejich detaily), a proto chceme letošní rok 2023 využít i k nápravě a postupně Vám naši práci představit blíže.

Kdo je vaším průvodcem?

Jsme kreativní tandem, který baví pomáhat realizovat vize klientů napříč obory. Táhneme za jeden provaz, na jehož konci je práce, která posouvá Vaši značku dál. Jako správný tým se doplňujeme přesně tak, jak je potřeba. Snad i díky osobní životní filozofii a vzájemné synergii dokážeme stále sršet energií i pro naše projekty.

Michal

IT guru | web specialista

„I když jinak pracuji jako klasický IŤák, rád si občas odskočím k webům, aplikacím a jiným on-line nástrojům, na kterých se mohu realizovat po kreativní stránce.“

www.kolmi.cz

Alena

kreativec | grafik | marketér

„Vždy jsem toužila posouvat věci dál. A často také jinak, než se očekává. Pro některá povolání možná „zádrhel“, pro mou tvorbu DAR, který se snažím dále rozvíjet a s nadšením užívat.“

www.AlenaKolarova.cz

Elis & Terez

parťačky do nepohody

Naše dvě radosti, které nám umožňují dělat práci, kterou máme oba tak rádi. Navíc se zdá, že jdou holky pomalu v našich šlépějích – Eliška s nadšením stříhá videa a Terezka tvoří nové světy ve 3D animaci.♥

%

Webdesign

%

Marketing

%

Brand-design

%

Logo-design

%

Sociální sítě

@bpaction
@stepkramp

@bpaction
@stepkramp
...

1 0
Tak jsme to opět trochu "refreshli". 😎Web jsme upravili tak, aby všechny potřebné informace byly z jakéhokoli místa rychle a přehledně dostupné. 

Malá rekapitulace a důvody, které nás vedly pro "duo-color" proměnu 💙🧡 se dočtete na https://www.marketingum.cz/project/lakva-mala-velka-firma/ 😉

👀 web v novém looku: www.lakva.cz

#lakvacz #vodotopo #drogerie #hobbystore #domacnost #newwebsite #marketingumcz

Tak jsme to opět trochu "refreshli". 😎Web jsme upravili tak, aby všechny potřebné informace byly z jakéhokoli místa rychle a přehledně dostupné.

Malá rekapitulace a důvody, které nás vedly pro "duo-color" proměnu 💙🧡 se dočtete na https://www.marketingum.cz/project/lakva-mala-velka-firma/ 😉

👀 web v novém looku: www.lakva.cz

#lakvacz #vodotopo #drogerie #hobbystore #domacnost #newwebsite #marketingumcz
...

2 0
🎁 Dárkové poukázky, vouchery, kupóny, lístky radosti... říkejme jim, jak chceme, ale jejich síla je nezpochybnitelná🙏

Ať už prodáváme produkty nebo poskytujeme služby, dárkové poukázky jsou skvělým způsobem, jak:

🎯 PŘILÁKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY ... Pro některé jde o možnost poprvé vstoupit do prodejny, nebo vyzkoušet darovanou službu – a kdo ví, třeba jde o cestu k novým pravidelným klientům?!

🎯 ZVÝŠIT SVÉ PRODEJE … Lidé nezřídka k hodnotě poukazu nakonec přikupují i něco navíc. Takže i když někdo přijde s poukázkou na 500 Kč, utratí třeba 700 Kč. 😉

🎯 USNADNIT NÁKUP DÁRKŮ … Ne každý ví, co by obdarovaný chtěl. S dobře zvolenou dárkovou poukázkou je to snadné – vyřeší dilema, čím potěšit ... tím, že si obdarovaný finální "náplň" vybere sám. 😎 Někdy dokonce dokáže elegantně vytrhnout přímo trn z paty, pokud nestíháme nebo naopak nemůžeme sehnat konkrétní požadovaný (např. vyprodaný) dárek.

🎯 PODPOŘIT LOAJALITU … Zákazníci, kteří zakoupí poukázku pro někoho jiného, se často vrací i sami. Většina totiž daruje to, v co věří.💯❤️

🔥Možností, jak pojmout dárkovou poukázku, je nespočet! Od papírových kartiček s krásným designem přes digitální kódy až po tematické poukazy formou dárkového předmětu (např. obuvnická lžíce se samolepkou dárkového QRkódu pro nákup libovolné obuvi v příslušné prodejně). 

💡 Dárková poukázka je malá věc, která ale může, pokud podnikáte, znamenat velký posun pro vaše podnikání! 🚀

#DarkovaPoukazka #Podnikani #NoviZakaznici #Inspirace #marketingumcz

🎁 Dárkové poukázky, vouchery, kupóny, lístky radosti... říkejme jim, jak chceme, ale jejich síla je nezpochybnitelná🙏

Ať už prodáváme produkty nebo poskytujeme služby, dárkové poukázky jsou skvělým způsobem, jak:

🎯 PŘILÁKAT NOVÉ ZÁKAZNÍKY ... Pro některé jde o možnost poprvé vstoupit do prodejny, nebo vyzkoušet darovanou službu – a kdo ví, třeba jde o cestu k novým pravidelným klientům?!

🎯 ZVÝŠIT SVÉ PRODEJE … Lidé nezřídka k hodnotě poukazu nakonec přikupují i něco navíc. Takže i když někdo přijde s poukázkou na 500 Kč, utratí třeba 700 Kč. 😉

🎯 USNADNIT NÁKUP DÁRKŮ … Ne každý ví, co by obdarovaný chtěl. S dobře zvolenou dárkovou poukázkou je to snadné – vyřeší dilema, čím potěšit ... tím, že si obdarovaný finální "náplň" vybere sám. 😎 Někdy dokonce dokáže elegantně vytrhnout přímo trn z paty, pokud nestíháme nebo naopak nemůžeme sehnat konkrétní požadovaný (např. vyprodaný) dárek.

🎯 PODPOŘIT LOAJALITU … Zákazníci, kteří zakoupí poukázku pro někoho jiného, se často vrací i sami. Většina totiž daruje to, v co věří.💯❤️

🔥Možností, jak pojmout dárkovou poukázku, je nespočet! Od papírových kartiček s krásným designem přes digitální kódy až po tematické poukazy formou dárkového předmětu (např. obuvnická lžíce se samolepkou dárkového QRkódu pro nákup libovolné obuvi v příslušné prodejně).

💡 Dárková poukázka je malá věc, která ale může, pokud podnikáte, znamenat velký posun pro vaše podnikání! 🚀

#DarkovaPoukazka #Podnikani #NoviZakaznici #Inspirace #marketingumcz
...

0 0
🍂 Podzimní barvy & branding: Jak šikovně využít teplé odstíny k posílení značky? 🍁
Podzimní paleta barev přináší nejen atmosféru pohody a klidu, ale i řadu příležitostí pro cílenou práci s těmito pocity při budování brandu. Syté tóny, které evokují přírodu, teplo a útulnost, mohou brand obohatit o hloubku a autenticitu. Nesmíme však zapomenout, že výsledný dojem brandu vždy záleží na užití konkrétního podtónu barvy, její intenzity i kombinaci s dalšími barvami a grafickými prvky.

Ideálním pomocníkem jsou také pro sezónní kampaně. Často i ve spojitosti s podzimními svátky a aktivitami.

Barvy podzimní palety jsme naposledy užili např. při brandingu webu kosmetičky a make-up artistky (a lektorky!) paní Turtákové - www.turtakova.cz. 

Které typy značek tyto barvy podpoří nejlépe? A jak?

🍂 Hnědá
•	Význam: stabilita, příroda, tradice – hnědá symbolizuje spolehlivost a působí útulně.
•	Ideální pro: značky, které zdůrazňují kvalitu a dlouhotrvající hodnoty.

🔴 Červená
•	Význam: energie, vášeň, a zároveň stabilita – červená dodá značce sílu a sebevědomí.
•	Ideální pro: značky, které inspirují a povzbuzují k akci.

🧡 Oranžová 
•	Význam: nadšení, přátelskost a teplo – oranžová přitáhne pozornost, aniž by působila agresivně.
•	Ideální pro: kreativní a hravé značky, které chtějí oslovit širokou škálu zákazníků.

💛 Žlutá 
•	Význam: optimismus, radost, lehkost – žlutá zaujme a dodá vaší komunikaci energii.
•	Ideální pro: značky, které chtějí působit radostně a optimisticky.

🍇 Fialová 
•	Význam: mystika, hloubka, luxus – fialová evokuje tajemno i luxusní nádech.
•	Ideální pro: značky, které chtějí inspirovat nebo působit tajemně.

🍂 Podzimní barvy & branding: Jak šikovně využít teplé odstíny k posílení značky? 🍁
Podzimní paleta barev přináší nejen atmosféru pohody a klidu, ale i řadu příležitostí pro cílenou práci s těmito pocity při budování brandu. Syté tóny, které evokují přírodu, teplo a útulnost, mohou brand obohatit o hloubku a autenticitu. Nesmíme však zapomenout, že výsledný dojem brandu vždy záleží na užití konkrétního podtónu barvy, její intenzity i kombinaci s dalšími barvami a grafickými prvky.

Ideálním pomocníkem jsou také pro sezónní kampaně. Často i ve spojitosti s podzimními svátky a aktivitami.

Barvy podzimní palety jsme naposledy užili např. při brandingu webu kosmetičky a make-up artistky (a lektorky!) paní Turtákové - www.turtakova.cz.

Které typy značek tyto barvy podpoří nejlépe? A jak?

🍂 Hnědá
• Význam: stabilita, příroda, tradice – hnědá symbolizuje spolehlivost a působí útulně.
• Ideální pro: značky, které zdůrazňují kvalitu a dlouhotrvající hodnoty.

🔴 Červená
• Význam: energie, vášeň, a zároveň stabilita – červená dodá značce sílu a sebevědomí.
• Ideální pro: značky, které inspirují a povzbuzují k akci.

🧡 Oranžová
• Význam: nadšení, přátelskost a teplo – oranžová přitáhne pozornost, aniž by působila agresivně.
• Ideální pro: kreativní a hravé značky, které chtějí oslovit širokou škálu zákazníků.

💛 Žlutá
• Význam: optimismus, radost, lehkost – žlutá zaujme a dodá vaší komunikaci energii.
• Ideální pro: značky, které chtějí působit radostně a optimisticky.

🍇 Fialová
• Význam: mystika, hloubka, luxus – fialová evokuje tajemno i luxusní nádech.
• Ideální pro: značky, které chtějí inspirovat nebo působit tajemně.
...

1 0
👀 Právě dodělány poslední drobné úpravy při revizích webu před novým ročníkem 2025. 

🔥TIP: Využijte registrace na Barvám Neutečeš 2025 za nejnižší cenu a dodejte sychravému podzimu barvu! 🌈😉🎨

📅 Termíny & místa 2025:

České Budějovice: 3. května 2025
Olomouc: 10. května 2025
Ústí nad Labem: 7. června 2025
Praha: 21. června 2025
Pardubice: 9. srpna 2025

#barvamneuteces #beh #rodinnybeh #marketingum #marketingumcz

👀 Právě dodělány poslední drobné úpravy při revizích webu před novým ročníkem 2025.

🔥TIP: Využijte registrace na Barvám Neutečeš 2025 za nejnižší cenu a dodejte sychravému podzimu barvu! 🌈😉🎨

📅 Termíny & místa 2025:

České Budějovice: 3. května 2025
Olomouc: 10. května 2025
Ústí nad Labem: 7. června 2025
Praha: 21. června 2025
Pardubice: 9. srpna 2025

#barvamneuteces #beh #rodinnybeh #marketingum #marketingumcz
...

3 1
Při pondělním rozbřesku byl oficiálně spuštěn nový web naší úžasné lektorky jógy Elišky Papouškové ... Děkujeme eliiiyoga za důvěru. 🙏❤️

#yoga #joga #eliyoga #yogapractice #jogaolomouc #jogaolomoucko #marketingumcz #marketingum

Při pondělním rozbřesku byl oficiálně spuštěn nový web naší úžasné lektorky jógy Elišky Papouškové ... Děkujeme eliiiyoga za důvěru. 🙏❤️

#yoga #joga #eliyoga #yogapractice #jogaolomouc #jogaolomoucko #marketingumcz #marketingum
...

5 1

reference od našich klietů na naši práci

“Alču Kolářovou jsem potkala na své životní cestě v době, kdy jsem již měla vybudované své webové stránky, které jsem si tvořila sama. Byla jsem velmi spokojená, že jsem technicky zvládla něco takového udělat. Přesto mi na nich něco chybělo a nesedělo. Něco, co jsem nedovedla identifikovat. Úplně se mnou nerezonovaly tak, jak by měly. To, co mi na nich chybělo, jsem pochopila až ve chvíli, kdy jsem se zeptala Alči na její názor k mým stránkám. Jelikož je Alča velmi empatická, dovede se krásně vcítit do člověka – do jeho duše práce a jeho poslání a to potom promítnout do své tvorby. Alča měla nějakou představu, jak by stránky jiné dimenze mohly vypadat. Její představa se změnila ve chvíli, kdy jsem se zcela otevřela já – sdělila jsem své pocity, jaké mám při své práci, jak cítím a vnímám své poslání a tak moje stránky dostaly zcela nový kabátek. Tmavý a smutný kabát vystřídala veselost, jasnost, cesta za světlem a pochopením. Když vidím své stránky, vím, že to jsem konečně já. Děkuji Alče za její práci, nasazení a obrovskou míru vcítění se do dané duše jednotlivce. Ví, co dělá. A co dělá, dává smysl.”

Lucie Anabel Hemalová

JINÁ DIMENZE - osobní rozvoj, www.JinaDimenze.cz

“Osud mi seslal Alenku v době, kdy jsem si pohrávala s myšlenkou na svůj vlastní web. Rozjížděla jsem svoji praxi osobní koučky a k tomu nutně potřebovala svoji virtuální vizitku. A tak započala naše spolupráce. Jedinou představu kterou jsem měla byly barvy mého webu a jak se později ukázalo, ani ty nebyly pro účely mého webu vhodné. Na začátku naší spolupráce to bylo spíše vzájemné oťukávání a ladění se jedna na druhou, aby mohlo vzniknout něco, co bude odrážet přesně moji osobnost. S výsledkem jsem moc spokojená. Alča je kreativní, akční a má super nápady. Mnohdy se nebojí sáhnout i pro extrémy, ale zároveň je ochotná usměrnit svoji kreativitu i do usedlejších představ klienta. Já jsem s výsledkem moc spokojená a spolupráci s ní mohu jen doporučit.”

Pavlína Vrbová

koučka pro ženy, které chtějí něco změnit, www.PavlinaVrbova.cz

“Spolupráci a paní Kolářovou mohu z vlastní zkušenosti doporučit. Je to profesionál s neotřelými nápady. Snaží se respektovat přání klienta, má trpělivost a také pochopení pro nejrůznější vrtochy svých zákazníků. Nespokojí se s průměrností a ráda vše dovede k dokonalosti. Vymyslí, navrhne, vytvoří nebo zprostředkuje. V mém případě vše od loga, webu, vizitek, poukázek až po polepy auta.”

Jana Juračková

kosmetika - péče o krásu, www.JJsalon.cz

“V podnikání není čas ztrácet čas. Proto vedle sebe potřebujete lidi, kterým můžete důvěřovat že svoji práci odvedou dobře a nechat jim volnou ruku. Řekl jsem svoje představy, které byly do posledního detailu pochopeny a poté výborně realizovány. Děkuji a těším se na pokračování spolupráce.”

Jan Homola

www.JHacademy.cz

“Bavila jsem se jednou s dlouholetou klientkou a kamarádkou o špatné funkci online systému na svém webu, která byla dílem bývalého programátora a roky mne opravdu trápila. Kamarádka říká: „počkej, ale sousedi jsou ajťáci, zavolám jim jo?“…a za chvíli jsem už hovořila s paní Kolářovou. Paní vyslechla můj problém a vyměnily jsme si emaily…a od té doby jen zírám, jak odlišnou práci a přístup ke klientům manželé Kolářovi mají ve srovnání s mojí předchozí zkušeností. Dělají přesně to, co jsem jsem v minulosti jen marně hledala. Vyslechnou Vás, přesně pochopí, co potřebujete a navrhnou Vám řešení na míru. Řešení přesně pro Vás. Máte prostě pocit, že je zajímáte. Jednání je rychlé, spolupráce skvělá a výstup předčí Vaše očekávání. Spontánně máte chuť je doporučit komukoli, kdo hledá pomoc v oblasti informačních technologií. Moc díky.”

Tereza Hanyášová

www.fitmasaze.cz

“Původně jsem nikoho na spolupráci v oblasti marketingu nehledala. Služby tohoto typu nejsou dostupné začínajícím živnostníkům, myslela jsem si. Pak jsem, ale na jedné akci potkala paní Kolářovou. Během našeho přátelského rozhovoru mi poradila pár jednoduchých tipů, které mě zaujaly. Začala jsem se sama více zajímat o to co dělá a o několik dnů později jsem ji zavolala a požádala o spolupráci. Přes veškerou vzdálenost, která nás dělí, probíhala naše komunikace bez sebemenších problémů. Paní Kolářová mi navrhla a zrealizovala takovou formu prezentace, která plně odpovídala mým finančním možnostem. Pokud hledáte profesionála s osobním přístupem, někoho kdo Vám poradí jak se ve světě médií prezentovat a přitom ušetřit, jste tu na správném místě. Děkuji za spolupráci a těším se na další ”

Tana Točinová

www.tallula.cz (projekt z roku 2015)

“Spolupráce s paní Kolářovou byla výborná. Po zkušenosti jinde si ji nemohu vynachválit. Rychlé a přímé jednání, spousta neotřelých nápadů. Zamyslela se nad tím co chci a co je možné udělat a našla řešení přímo pro mě. Nikdy s ničím nebyl problém – a to sem dost náročný a vybíravý zákazník. Navrhla mi stránky, permanentky, vizitky, našla rezervační systém, vše zařídila a naplánovala. Dodací doba rychlá, ceny v pohodě, komunikace obratem (nečekáte týden jestli se někdo ozve), krizové situace řešila okamžitě a na výbornou.
Za mě 1*! Moc děkuji  M.”

Milena Šrubařová

Gigi-fit.cz (projekt z roku 2016)